Veelgestelde vragen

01. WELK ASSORTIMENT VERKOPEN JULLIE IN DE ONLINE STORE?

Wij verkopen producten van toonaangevende leveranciers. Onze ambitie is om dit zo spoedig mogelijk uit te breiden naar een grote collectie.

02. IK HEB EEN VRAAG OVER EEN ARTIKEL.

Wij beantwoorden graag jouw vragen over artikelen, neem gerust contact met ons op via e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Wij zullen zorgen voor een snel en correct antwoord of oplossing.

03. HOE KAN IK EEN BESTELLING PLAATSEN?

Wanneer je een artikel hebt uitgezocht, kies je de gewenste maat, kleur en het aantal. Vervolgens leg je het artikel met een muisklik in je winkelmand. Als je klaar bent met winkelen, klik je op de winkelmand rechts bovenin het scherm. Je ziet een overzicht van de bestelling waarin je desgewenst nog dingen kunt wijzigen. U heeft geen account nodig om te bestellen maar dit maakt het bestellen voor u wel eenvoudiger en levert u ook meer voordelen op (zie account).

04. BESTELLING WIJZIGEN OF ANNULEREN.

De verwerking van onze bestellingen zijn deels geautomatiseerd om dit zo snel mogelijk bij u te bezorgen. Het is hierdoor niet mogelijk om uw bestelling te wijzigen of annuleren. Wacht daarom uw bestelling af en retourneer het volgens onze retourvoorwaarden die u vindt op het bijgevoegde retourformulier.

05. HOE WEET IK OF MIJN BESTELLING GOED IS DOORGEKOMEN?

Je ontvangt altijd per mail een bevestiging van je bestelling. Mocht dit niet het geval zijn dan is de verzending van de bestelling niet correct verlopen of is er een verkeerd e-mailadres ingevuld. Controleer ook je spambox. Neem in beide gevallen contact met ons op via e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

06. WAT ZIJN DE BETAALMETHODES?

Je kunt gebruik maken van de volgende betaalwijzen: PayPal en iDeal. Alle betalingen dienen te worden verricht volgens de aanwijzingen die worden gegeven op pagina’s van de online store.

07. IK HEB EEN KORTINGSCODE VAN bintu.

Met een kortingscode kan online worden afgerekend. Je vult de kortingscode in bij je winkelmandje. Klik of beweeg je muis over de tekst *heeft u een kortingscode? Klik hier. en vul de code is.

08. IK HEB EEN KADOKAART VAN bintu.

Met een kadokaart kan online worden afgerekend. Je vult de code in bij je winkelmandje. Klik of beweeg je muis over de tekst *heeft u een kadobon? Klik hier en vul de code in.

09. WAT KAN IK MET EEN ACCOUNT OP JULLIE WEBSITE?

Als je bent ingelogd kan je het volgende doen: – Makkelijker afrekenen bij het online shoppen – De status bekijken van je bestellingen – Eerdere bestellingen bekijken – De informatie op je account aanpassen – Je wachtwoord veranderen – Andere bezorgadressen opslaan (voor het versturen naar verschillende familieleden en vrienden!).

10. HOE LOG IK IN MET MIJN ACCOUNT?

Om in te loggen tijdens een bezoek aan onze Online Store kan je simpelweg klikken op 'Mijn Account' bovenaan iedere pagina op onze site, en vul hier dan vervolgens je e-mailadres en wachtwoord in.

11. HOE KAN IK MIJN PERSOONLIJKE GEGEVENS WIJZIGEN?

Als je inlogt met je account kan je gemakkelijk je persoonlijke gegevens wijzigen.

12. IK BEN MIJN GEBRUIKERSNAAM KWIJT.

Via e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. kan je je gebruikersnaam opvragen. Vermeld hierbij duidelijk je naam en adresgegevens zodat we dit voor je na kunnen gaan.

13. IK BEN MIJN WACHTWOORD VERGETEN.

Als je je wachtwoord bent vergeten kun je dit opvragen door bij het inloggen op de link “wachtwoord vergeten” te klikken. Vervolgens vul je je e-mailadres in en ontvang je een link waarmee je je wachtwoord kunt wijzigen.

14. KAN IK OOK ZONDER EEN ACCOUNT EEN BESTELLING PLAATSEN?

Dit is ook mogelijk. Na het betalen van je order kan je alsnog een account aanmaken om o.a. de status van je order te kunnen bekijken.

15. WAT GEBEURT ER MET MIJN GEGEVENS?

Wij verstrekken geen gegevens aan derden. Voor meer informatie raadpleeg de Algemene voorwaarden.

16. HOE LANG DUURT HET VOORDAT IK MIJN BESTELLING ONTVANG?

Indien het product op voorraad is en de bestelling voor 16:00 op een werkdag is geplaatst, kun je de bestelling de volgende dag verwachten op het aangegeven adres.

17. IS HET MOGELIJK OM MIJN BESTELLING TE VOLGEN?

Indien je ervoor gekozen hebt om de bestelling te laten bezorgen op een adres anders dan onze winkels dan ontvang je per mail een verzendbevestiging met daarin een Track & Trace nummer waarmee je de status van je bestelling kunt volgen. Heb je ervoor gekozen om je bestelling af te halen in één van onze winkels dan neemt desbetreffende winkel binnen 5 werkdagen telefonisch contact met je op als de bestelling voor je klaar ligt.

18. KAN IK MIJN BESTELLING OOK AFHALEN?

Op dit moment hebben we deze mogelijkheid nog niet.

19. WAT GEBEURT ER MET MIJN BESTELLING ALS IK NIET THUIS BEN?

Als je de eerste keer niet thuis bent zal PostNL het pakket de volgende dag nogmaals bij je aanbieden. Wanneer het pakket beide keren niet kan worden afgeleverd, brengt PostNL jouw bestelling naar de dichtstbijzijnde afhaalpunt. Het pakket blijft daar drie weken liggen en gaat daarna retour naar ons Online Store magazijn. Voor ontvangst van het pakket moet altijd worden getekend.

20. KAN IK MIJN BESTELLING OP EEN ANDER ADRES LATEN BEZORGEN?

Je kan er ook voor kiezen om je bestelling op een ander afleveradres te laten bezorgen. Handig als je de bestelling bijvoorbeeld als cadeau verstuurt of op je werk wilt laten afleveren.

21. WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?

De verzendkosten bedragen € 5.75. Let op, voor meubels gelden afwijkende verzendkosten. 

 

22. HOE KAN IK RETOURNEREN?

Onze retourvoorwaarden vind je terug op het retour formulier dat je ontvangt bij je bestelling. 

23. IK BEN MIJN RETOURFORMULIER KWIJT.

Voor alle  online bestellingen gebruik je dit retour formulier.

24. ZIJN ER KOSTEN VERBONDEN AAN HET RETOURNEREN VAN MIJN BESTELLING?

Retourneren is gratis. Op het retourformulier staan onze voorwaarden en waar je je retour kan terug sturen.

25. KRIJG IK EEN BEVESTIGING VAN MIJN RETOUR?

Op het moment dat wij je retour hebben ontvangen en verwerkt ontvang je hiervan een bevestiging op je e-mailadres. Het verwerken van retouren duurt gemiddeld 7 werkdagen.

26. WAT GEBEURT ER MET MIJN GEGEVENS?

Wij verstrekken geen gegevens aan derden. Voor meer informatie raadpleeg het Privacybeleid.

27. HOE KAN IK ME AANMELDEN VOOR DE NIEUWSBRIEF?

Je kunt je e-mailadres achter laten op onze website. Je ontvangt dan een bevestigingsemail dat je staat ingeschreven voor onze nieuwsbrief.

28. HOE KAN IK ME UITSCHRIJVEN VOOR DE NIEUWSBRIEF?

In de nieuwsbrieven die je ontvang vind je een link waarmee je je kan uitschrijven voor onze nieuwsbrief.

29. WAAR KAN IK TERECHT MET MIJN VRAGEN, MENINGEN EN IDEEËN?

Jouw betrokkenheid bij Bintu stellen we op prijs. Vragen, meningen en ideeën kun je mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Ontwerpsuggesties, tips en voorstellen betreffende onze collectie, winkels of Online Store worden voorgelegd aan de daarvoor verantwoordelijke personen. Wanneer er behoefte is aan meer informatie nemen we contact met je op! We streven ernaar om alle overige vragen binnen twee werkdagen te beantwoorden.

30. I LIVE OUTSIDE THE NETHERLANDS AND WANT TO PLACE AN ORDER. IS THAT POSSIBLE?

For the moment we only deliver in the Netherlands. In case you have a question concerning shipments to other countries than above listed, please contact: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Vind ons

Nieuwsbrief

home grid stack04